Hypotheekaanbod.nl

Advieskosten

Heb je vragen over onze advieskosten. Waarschijnlijk vind je hier het antwoord.

Hoe worden de advieskosten betaald?

De nota voor advies en bemiddeling moet betaald worden binnen 14 nadat wij het finale akkoord van de bank hebben (of definitieve hypotheekofferte). Wil je hem later (bijvoorbeeld in 3 termijnen voor passeren bij de notaris) betalen dan vragen wij een financieringstoeslag van €150,00. Betaal je hem vanuit de hypotheek dan vragen wij deze toeslag […]

Ik wil graag mijn adviseur persoonlijk zien als ik advies krijg

Wij hebben uit ervaring gemerkt dat advies via een videoverbinding effectief is. Het is bijvoorbeeld veel makkelijker om informatie op de computer met u te delen. Ook kosten de adviesgesprekken veel minder tijd. Wil je toch een adviseur persoonlijk spreken dan kan dat als je binnen 30 minuten reizen van Rotterdam woont. De adviseur komt […]

Waarom vragen jullie mij brondata te gebruiken?

Het gebruik van brondata is een veilige en snelle manier om informatie bij je adviseur en je geldgever te krijgen. Omdat deze gegevens direct van de belastingdienst. UWV, mijnpensioenoverzicht komt zijn deze gegevens ook betrouwbaar. Omdat bij het ophalen de Digid gegevens niet opgeslagen worden is het gebruik hiervan veilig. Omdat het niet gebruiken van […]

Waarom dien ik extra betalen als documenten niet in pdf aangeleverd worden?

Wij willen excellente advisering geven tegen een zo scherp mogelijk tarief. Hierbij hebben we gekeken welke werkzaamheden de klant kan doen waardoor wij deze excellente advisering kunnen blijven waarborgen. Het omzetten van foto’s, schermprintjes en losse pdf. bladzijden naar een volwaardig pdf-bestand kost veel tijd en kunnen veel klanten zelf. Kun of wil je dit […]

Wanneer heb ik 1 hypotheek verleden en wanneer heb ik 2 hypotheek verleden?

1 hypotheekverleden Als je alleen een huis gaat kopen Als je gehuwd ben in gemeenschap van goederen Als je als samenwoners samen jullie eerste huis hebt gekocht. Bij de huidige hypotheek is het hypotheekverleden gelijkgetrokken. 2 hypotheekverleden Als een van jullie of allebei eerder een eigenwoning heeft gehad zonder de huidige partner. En Jullie nu […]

Hoe bepalen jullie de advieskosten?

De advieskosten worden vastgesteld aan de hand van de moeilijkheid maar ook van de mate van service die je wilt. Hierdoor betaal je nooit meer dan nodig. In de meeste gevallen zijn dit onze standaard advieskosten voor een starter of doorstromer/oversluiter. Is het dossier complexer of wilt u meer service dan kan het zijn dat […]

Wanneer ben ik advieskosten verschuldigd?

We hebben een overeenkomst als er opdracht tot dienstverlening door beide partijen is getekend. In deze opdracht tot dienstverlening staat beschreven wanneer u advies kosten verschuldigd bent. Zolang er geen getekende opdracht tot dienstverlening is bent u geen vergoeding verschuldigd.

Hoe geven jullie een “no cure no pay” garantie af?

Wij verzamelen eerst alle informatie, zoals Ockto, werkgeversverklaring, loonstrook, BKR noteringen, gegevens van huidige hypotheek (als deze er is) , kopie van legitimatie. Als wij alle gegevens hebben dan kunnen wij vaststellen of een hypotheek lening mogelijk is. Als wij vaststellen dat een hypotheek mogelijk is geven wij een “no cure no pay” garantie af.

Schuiven naar boven
× Hoe kan ik je helpen?