Wat fijn, je hebt besloten dat je van onze unieke online dienst gebruik maakt.
Je kunt het volgende van ons verwachten. Na ontvangst van het aanvraagformulier zullen wij binnen 24 uur een online portel voor je open zetten. Tevens neemt jouw adviseur telefonisch contact met je op om de aanvraag met je door te nemen. De adviseur zal ook met je doornemen welke documenten hij nodig heeft in jouw situatie om te bepalen of wij ‘no cure no pay’ kunnen aanbieden. Ook zal de adviseur zijn mobiele telefoonnummer geven zodat je hem direct kunt telefonisch of via Whatsapp kan bereiken, hiermee heb je het persoonlijke contact wat noodzakelijk is voor een goede samenwerking.
Als hij met jou jouw situatie heeft besproken dan wordt de overeenkomst definitief opgemaakt. Pas na ondertekenen van het opdracht tot dienstverlening hebben we een geldige overeenkomst.
Hoe is de werkwijze?
Stap 1.
We vragen je eerst om alle informatie te verstrekken om te kunnen bepalen of de hypotheek haalbaar is. Dit zijn meestal de officiële documenten. Denk aan:
- werkgever verklaring
- legitimatie
- loonstrook
- informatie over het BKR/ lopende leningen (incl. studieschuld)
- pro-forma aflosnota van eventuele huidige hypotheek
- brongegevens via Ockto (brongegevens van belastingdienst, UWV, mijn pensioenoverzicht)
Is de hypotheek haalbaar dan bieden wij een overeenkomst aan op basis van ‘No cure no pay’