Veel gestelde vragen en antwoorden
Advieskosten
De advieskosten worden vastgesteld aan de hand van de moeilijkheid maar ook van de mate van service die je wilt. Hierdoor betaal je nooit meer dan nodig. In de meeste gevallen zijn dit onze standaard advieskosten voor een starter of doorstromer/oversluiter. Is het dossier complexer of wilt u meer service dan kan het zijn dat de advieskosten iets hoger zijn. Omdat wij vooraf de belangrijke documenten ontvangen kunnen wij een goede inschatting van het werk maken. Hierdoor stellen wij vooraf de vergoeding vast. Hebben wij dan toch meer werk dan geldt afspraak is afspraak voor het extra werk hoef je niet te betalen.
Wij verzamelen eerst alle informatie, zoals Ockto, werkgeversverklaring, loonstrook, BKR noteringen, gegevens van huidige hypotheek (als deze er is) , kopie van legitimatie. Als wij alle gegevens hebben dan kunnen wij vaststellen of een hypotheek lening mogelijk is. Als wij vaststellen dat een hypotheek mogelijk is geven wij een “no cure no pay” garantie af.
Je krijgt een persoonlijke adviseur die het advies geeft en met je bespreekt. Hij of zij geeft je zijn persoonlijke mobiele telefoonnummer zodat u direct met hem of haar contact op kan nemen zowel telefonisch als via WhatsApp. Natuurlijk kun je ook per email met ons communiceren.
De nota voor advies en bemiddeling moet betaald worden binnen 14 nadat wij het finale akkoord van de bank hebben (of definitieve hypotheekofferte). Wil je hem later (bijvoorbeeld in 3 termijnen voor passeren bij de notaris) betalen dan vragen wij een financieringstoeslag van €150,00. Betaal je hem vanuit de hypotheek dan vragen wij deze toeslag niet als de hypotheek binnen 45 dagen na de ontvangst van de definitieve hypotheekofferte bij de notaris passeert.
Wij hebben uit ervaring gemerkt dat advies via een videoverbinding effectief is. Het is bijvoorbeeld veel makkelijker om informatie op de computer met u te delen. Ook kosten de adviesgesprekken veel minder tijd. Wil je toch een adviseur persoonlijk spreken dan kan dat als je binnen 30 minuten reizen van Rotterdam woont. De adviseur komt dan persoonlijk bij je langs, Voor deze service brengen wij u dan wel extra kosten in rekening.
Wij willen excellente advisering geven tegen een zo scherp mogelijk tarief. Hierbij hebben we gekeken welke werkzaamheden de klant kan doen waardoor wij deze excellente advisering kunnen blijven waarborgen. Het omzetten van foto’s, schermprintjes en losse pdf. bladzijden naar een volwaardig pdf-bestand kost veel tijd en kunnen veel klanten zelf. Kun of wil je dit niet zelf doen dan willen wij dit werk graag voor je overnemen.
Het gebruik van brondata is een veilige en snelle manier om informatie bij je adviseur en je geldgever te krijgen. Omdat deze gegevens direct van de belastingdienst. UWV, mijnpensioenoverzicht komt zijn deze gegevens ook betrouwbaar. Omdat bij het ophalen de Digid gegevens niet opgeslagen worden is het gebruik hiervan veilig. Omdat het niet gebruiken van brondata veel tijd kost, zijn wij genoodzaakt een opslag te rekenen als je geen brondata wilt gebruiken.
Wij moeten weten wat uw wensen en risico bereidheid is om u een goed advies te kunnen geven. Door vooraf deze inventarisatie in te vullen besparen wij kostbare tijd en kunnen wij de advieskosten laag houden zonder dat dit ten koste gaat van onze excellente advisering. Uiteraard toetsen wij in een adviesgesprek of wij je antwoorden goed hebben begrepen.
We hebben een overeenkomst als er opdracht tot dienstverlening door beide partijen is getekend. In deze opdracht tot dienstverlening staat beschreven wanneer u advies kosten verschuldigd bent. Zolang er geen getekende opdracht tot dienstverlening is bent u geen vergoeding verschuldigd.
1 hypotheekverleden
- Als je alleen een huis gaat kopen
- Als je gehuwd ben in gemeenschap van goederen
- Als je als samenwoners samen jullie eerste huis hebt gekocht.
- Bij de huidige hypotheek is het hypotheekverleden gelijkgetrokken.
2 hypotheekverleden
- Als een van jullie of allebei eerder een eigenwoning heeft gehad zonder de huidige partner. En
- Jullie nu samenwonen of zijn gehuwd zijn met (beperkte) huwelijkse voorwaarden en jullie samen een huis gaan kopen of de hypotheek oversluiten.
Maak bij twijfel een afspraak met onze adviseur
Al onze adviezen zijn op basis van No cure no pay. Dit betekent dat als de hypotheek niet doorgaat je geen advies of bemiddelingskosten betaalt.
Nadat wij alle documenten hebben ontvangen kunnen wij beoordelen of de hypotheek haalbaar is. Is de hypotheek niet haalbaar of zijn de kansen niet erg groot dan geven wij dit direct door. Je hebt dan de keus om advies en bemiddelings traject door te zetten op reguliere voorwaarden (dit betekent dat bij geen succes wij 50% van de advies en bemiddeling in rekening brengen)
In situaties waarbij wij een explain buiten de standaard acceptatievoorwaarden moeten doen, er is een negatieve BKR-notering, er is sprake van borg staan voor kinderen of andere afwijkende situaties is no cure no pay niet mogelijk. (dit betekent dat bij geen succes wij 50% van de advies en bemiddeling in rekening brengen)
Hypotheekbegrippen
Het toets inkomen kan op verschillende manieren bepaald worden:
Vast dienstverband:
- Werkgeversverklaring
- Inkomensbepaling loondienstverband (gebruikmaking van het UWV verzekeringsbericht)
Tijdelijk dienstverband
- werkgeversverklaring aangevuld met intentieverklaring of perspectiefverklaring
- Inkomensbepaling loondienstverband (gebruikmaking van het UWV verzekeringsbericht)
Inkomen uit eigen bedrijf (zzp, vof, bv)
- inkomstenverklaring (kan vanaf 1 jaar zelfstandig, in sommige situaties vanaf inschrijving)
Bij pensionering
- AOW
- pensioen
- lijfrente
Soms mag ook ander inkomen meegeteld worden, het uitgangspunt hiervan is dat het inkomen structureel is. Denk hierbij aan een IVA uitkering, verhuur inkomsten, inkomsten uit Box 3 enzv.
Inboedel
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
Via onze website kunt je verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij je een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt je zelf de door je gewenste verzekering via onze website afsluiten. Hier is geen sprake van advies maar van execution only. Dat betekent dat gedurende de looptijd van het product wij jouw aanspreekpunt zijn, bijvoorbeeld in het geval van schade.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483
Opstal
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
Via onze website kunt je verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij je een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt je zelf de door je gewenste verzekering via onze website afsluiten. Hier is geen sprake van advies maar van execution only. Dat betekent dat gedurende de looptijd van het product wij jouw aanspreekpunt zijn, bijvoorbeeld in het geval van schade.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483
Oversluiten
Belangrijk is om te bepalen wat het doel is om over te sluiten, verbouwen, verduurzamen, lagere lasten, langer zeker zijn van de maandlasten. Als je dat weet dan kijk je samen met een adviseur of deze doelen haalbaar zijn. Kun je jouw doel bereiken dan heeft het zin om over te sluiten.
De geldgever mag niet meer boete in rekening brengen dan het daadwerkelijke verlies. Dit houdt in dat als de huidige rente hoger is dan de rente die betaald wordt er geen boete betaald wordt. Ook als de rentevast periode (bijna) voorbij is zal de geldgever geen boete in rekening brengen. Wil je weten hoe hoog jouw boete is vraag dan een pro-forma aflosnota bij je geldgever op. Vaak wordt deze binnen enkele dagen verstrekt.
Dit is afhankelijk van veel factoren vooral hoe snel zijn de benodigde documenten beschikbaar. Is alles beschikbaar dan kan oversluiten van uw hypotheek binnen enkele weken geregeld zijn.
Als de rente van de lening aftrekbaar is dan is de boete rente over deze lening ook aftrekbaar. Is de rente gedeeltelijk aftrekbaar dan is de boeterente ook gedeeltelijk aftrekbaar in het de verhouding dat de lening aftrekbaar is. Hoe veel je exact terugkrijgt van de belasting is afhankelijk van jouw situatie. Een adviseur kan dit voor je berekenen.
Dit is afhankelijk van jouw situatie de vuistregel is dat het verstandig is als je langer in de woning wilt blijven wonen dan dat je de rente terugverdient. In sommige andere situaties kan het ook verstandig zijn als hiermee voor andere belangrijke doelen voor jou bereikt worden. Twijfel je of het in jouw situatie verstandig is maak dan een afspraak met een adviseur.
Een aflosvrije hypotheek is nog steeds mogelijk. In de meeste gevallen is deze wel gemaximeerd tot 50% van de waarde van de woning, in sommige gevallen mag er meer aflossingsvrij verstrekt worden. Een aflossingsvrij hypotheek verlaagd de maandlast en is daarom voor veel mensen aantrekkelijk. In veel gevallen is de rente over een aflossingsvrije hypotheek niet aftrekbaar. Omdat je niet aflost kun je een restschuld overhouden. Het is daarom verstandig om altijd een adviseur te raadplegen of een aflossingsvrij hypotheekdeel voor jou verstandig is.
Schade verzekering
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
Via onze website kunt je verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij je een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt je zelf de door je gewenste verzekering via onze website afsluiten. Hier is geen sprake van advies maar van execution only. Dat betekent dat gedurende de looptijd van het product wij jouw aanspreekpunt zijn, bijvoorbeeld in het geval van schade.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483
Verbouwen en energie besparen
Ja dat is heel goed mogelijk en vaak ook nog verstandig. Je hoeft dan niet later je hypotheek open te breken voor de verduurzaming of juist de verbouwing. Als je nog niet weet welke verduurzamingen voor jouw huis nuttig zijn, dan kun je door een energiebespaarbudget later beslissen welke energiebesparende maatregelen je wilt toepassen. Wij kunnen je helpen ook hierin de slimme keuzes te maken.
Dit is een deel van de hypotheek die bestemd is voor energiebesparende maatregelen. Dit wordt in een bouwdepot gehouden. Je hoeft niet van tevoren te bepalen aan welke maatregelen dit gaat besteden. In de meeste gevallen hoeft € 9.000 niet getoetst worden of dit op inkomen mogelijk is.
De belastingdienst beschrijft het als volgt: “Zaken die onlosmakelijk verbonden zijn met uw eigen woning”. De algemene regel is dat het nagelvast aan je huis moet zitten. Een zwevende laminaat vloer kan niet. Een gelijmde tegelvloer is wel nagelvast en kan dus wel. Een keuken wel een los fornuis niet. Zonnepanelen die niet van het dak te verwijderen zijn zonder ze te beschadigen wel.
Er zijn 3 manieren waarop je een verbouwing kan financieren.
- Spaargeld, gift
- Persoonlijke lening, familie lening
- Hypotheek
Ook als je de verbouwing wil financieren uit spaargeld, een gift of een familie lening is het verstandig om een adviseur te raadplegen. Hierdoor kun je het op een slimme manier regelen.
Ja dit kan heel goed je kunt de hypotheek oversluiten maar soms is het beter je hypotheek te verhogen. Meestal zijn de kosten van je hypotheek lager dan de besparing op je energierekening. Hierdoor verlaag je de maandlasten.
Niet alle energiebesparende maatregelen mogen gefinancierd worden vanuit het energiebespaarbudget. Onderstaande maatregelen mogen worden meegenomen in het energiebespaarbudget:
- gevelisolatie, dakisolatie, leidingisolatie of vloerisolatie
- hoog rendement beglazing (ten minste HR++)
- energiezuinige deuren, kozijnen en daarmee gelijk te stellen constructieonderdelen in combinatie met hoog rendement beglazing (tenminste HR++)
- energiezuinig ventilatiesysteem in combinatie met andere energiebesparende maatregelen
- warmtepompen
- douche-warmteterugwinningssysteem
- zonnecellen
- een combinatie van de hierboven genoemde maatregelen
voertuig
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Met een motorvoertuig mag je rijden als deze verzekerd is. Als er geen bijzonderheden zijn geven wij direct een voorlopige dekking. Je voertuig is dan direct verzekerd. Hou je email in de gaten want je hebt alleen voorlopige dekking als dit via de email aan je bevestigd is. Hou ook daarna je email in de gaten. Je bent pas definitief verzekerd als je de polis hebt ontvangen. wordt de verzekering toch afgewezen, dan ontvang je hier ook per email bericht over. Je voertuig is dan niet meer verzekerd en je mag er niet meer mee rijden totdat je hem ergens anders hebt verzekerd. Wilt u weten waarom uw (voorlopige) dekking is afgewezen, neem dan contact op met +31 (0)88 0209100 de acceptatie afdeling van Voogd en Voogd
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483
woonverzekering
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
Via onze website kunt je verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij je een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt je zelf de door je gewenste verzekering via onze website afsluiten. Hier is geen sprake van advies maar van execution only. Dat betekent dat gedurende de looptijd van het product wij jouw aanspreekpunt zijn, bijvoorbeeld in het geval van schade.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483