Voertuig verzekering
Ervaringen van onze klanten
voertuig
De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.
Wanneer u via onze website een verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.
Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.
Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.
De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.
Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.
Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.
Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.
Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:
- Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
- Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
- Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
- Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker
Met een motorvoertuig mag je rijden als deze verzekerd is. Als er geen bijzonderheden zijn geven wij direct een voorlopige dekking. Je voertuig is dan direct verzekerd. Hou je email in de gaten want je hebt alleen voorlopige dekking als dit via de email aan je bevestigd is. Hou ook daarna je email in de gaten. Je bent pas definitief verzekerd als je de polis hebt ontvangen. wordt de verzekering toch afgewezen, dan ontvang je hier ook per email bericht over. Je voertuig is dan niet meer verzekerd en je mag er niet meer mee rijden totdat je hem ergens anders hebt verzekerd. Wilt u weten waarom uw (voorlopige) dekking is afgewezen, neem dan contact op met +31 (0)88 0209100 de acceptatie afdeling van Voogd en Voogd
Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483