Hypotheekaanbod.nl

Woonverzekeringen

Ervaringen van onze klanten

Op basis van 137 beoordelingen
4.5/5
Ons huis was toe aan nodig onderhoud en we wilden ook wat verbeteringen aan brengen maar niet meer betalen. Na een gesprek met werd ons duidelijk dat beide wensen mogelijk waren. Een leuke verrassing waren de twee boompjes die voor ons werden geplant.
testimonial
Familie van Dijk
Regio Rotterdam
Wij staan vlak voor ons pensioen en wilden zeker weten dat we in ons huis kunnen blijven wonen. De heldere antwoorden de wij van Joas gekregen hebben samen met het vlotte advies heeft ervoor gezorgd dat wij zorgeloos ons pensioen ingaan.
testimonial
Familie Groen
Regio Rotterdam
Na eerst onze hypotheek samen met Joas te hebben overgesloten, hebben we later besloten om een andere huist te komen ook hier heeft Joas tot volle tevredenheid de hypotheek geregeld. Het fijne is dat hij met je in contact blijft totdat het geregeld is.
testimonial
Marcel
Regio Rotterdam
Omdat ik ondernemer was had ik niet veel pensioen gespaard. Mijn huis was wel hypotheekvrij. Samen met Joas heb ik een oplossing gevonden om veilig mijn overwaarde van mijn huis te gebruiken. Nu kan ik zonder zorgen net wat ruimer leven.
testimonial
Familie Zeelenberg
Regio Rotterdam
De adviseur geeft duidelijke uitleg over de producten en geeft advies over de mogelijkheden. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Hij was ten alle tijden bereikbaar en gaf binnen een aantal uren altijd een antwoord.
testimonial
Mevrouw J.H.M. Janssen
Regio Rotterdam
Ik had een negatieve BKR-notering. Hierdoor kreeg ik bij verschillende hypotheekadviseur te horen dat een hypotheek niet mogelijk is. Joas nam de moeite om even goed naar mijn situatie te kijken. Dankzij hem heb ik toch een woning kunnen kopen ondanks mijn negatieve notering.
testimonial
Familie Ismir
Regio Rotterdam

woonverzekering

De gegevens die je invult in de vergelijker, zijn de basis van de vergelijking die vervolgens plaatsvindt. In het resultaat van de vergelijking wordt de verzekering met de laagste premie bovenaan getoond. De verzekeringen in het overzicht kun je in de meeste gevallen direct aanvragen.

Wanneer u via onze website een  verzekering afsluit worden wij hiervoor betaald door de verzekeraar. Omdat wij geen advies geven vragen wij niet de volledige vergoeding maar geven wij een deel van deze vergoeding terug aan onze klanten hierdoor is de premie die u betaald voor de verzekering lager dan de standaard premie bij dezelfde verzekeraar.

Wij streven ernaar een zo volledig mogelijke vergelijking te maken. Hiervoor vergelijken wij de verzekeringen van de verzekeraars met wie wij samenwerken. Wij hebben een samenwerking met de meeste, maar niet met alle  Nederlandse verzekeraars. Alleen de verzekeringen waarvoor je een aanvraag kunt indienen of een offerte kunt aanvragen worden getoond.

Wanneer slechts één verzekering wordt getoond in het overzicht, heeft er geen vergelijking plaatsgevonden. Dan is deze de enige die aan je wensen voldoet.

Via onze website kunt je verschillende verzekeringen met elkaar vergelijken. Om een goede vergelijking te kunnen maken stellen wij je een aantal vragen. Op basis van uw antwoorden op deze vragen maken wij de vergelijking. Vervolgens kunt je zelf de door je gewenste verzekering via onze website afsluiten. Hier is geen sprake van advies maar van execution only. Dat betekent dat gedurende de looptijd van het product  wij jouw aanspreekpunt zijn, bijvoorbeeld in het geval van schade.

De verzekering kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van het polisblad
waarop wij de verzekering voor de eerste keer vermelden, beëindigen.
Eventuele al betaalde premie en servicebijdrage krijgt u terug. De
verzekering is in dat geval nooit van kracht geweest en er is dus ook
geen dekking voor eventuele geleden schade.

Dit komt meestal doordat uw device automatisch velden invult. Het verwijderen van het automatisch ingevulde huisnummer, toevoeging en postcode waarna opnieuw de juiste gegevens ingevuld worden lost het probleem meestal op.

Als je advies voor je schade verzekeringen wil neem dan contact op met onze adviseur. Gebruik je de vergelijkingstools op onze website dan sluit je een verzekering af op basis van execution only hierbij maak je zelf de keuze voor een verzekeringsproduct en voer je zelf de gegevens in die nodig zijn. Omdat onze adviseur u hierbij geen advies heeft gegeven of handelingen heeft verricht, kunnen er beperkingen gelden met betrekking tot aansprakelijkheid van ons bedrijf bij onder andere schade die het gevolg is van onjuiste product keuze die u misschien heeft gemaakt of fouten die zijn ontstaan bij het invoeren van de aanvraag.

Op elke schade verzekering (inboedel, auto, opstal, rechtsbijstand enz zit 20% tot 27% provisie Wij vinden het niet eerlijk als er zelf wordt vergeleken en afgesloten, dat de klant ook de volledige provisie moet betalen. Daarom verminderen wij bij online afsluiten fors de provisie. De provisie die wij vragen zit tussen de 8,5% en 12,5% Hierdoor kan de korting op de premie oplopen tot 15%. Voor de ontvangen provisie houden wij de vergelijkingstools in stand en bieden wij een begeleiding op het gebied van schade afhandeling.

Het is belangrijk dat je zaken doet met een vertrouwde partij, hierbij zijn de volgende zaken belangrijk:

  • Er is een vergunning afgegeven door de AFM (deze vind u onderaan de pagina) Hypotheekaanbod.nl is een website van Joas financiële dienstverlening Doe de vergunning check
  • Er is een aansluiting bij het Kifid (het aansluitnummer vind u onder aan de pagina)
  • Voor schade en acceptatie maken wij gebruik van Voogd en Voogd Dit is een betrouwbare en gerespecteerde assuradeur die zelf de polissen in volmacht heeft. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle schade afhandeling. U krijgt ook een polis van hun.
  • Wij zijn aangesloten bij financieel-zeker

Wij kiezen ervoor om gebruik te maken van Voogd en Voogd assuradeuren. Zij regelen alle administratieve handelingen voor ons en incasseren de premie. Ook regelen ze de afhandeling bij schade. De schade kun je rechtstreeks melden in je polismap of via het contactformulier op ons algemene schade pagina. Uiteraard kunt u de schade ook telefonisch melden op 010-3075483

Schuiven naar boven
× Hoe kan ik je helpen?